Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij McDonald's Rotterdam Oude Binnenweg. Meer weten? Ontdek meer
Luis
24 jun 2026 om 20:34
Not true person
Janwillem
22 jun 2026 om 17:23
was weer lkkr
Corine
20 jun 2026 om 18:53
Ik heb alleen mijn drinken en de saus ontvangen, geen eten.
Diana
20 jun 2026 om 18:47
snel, warm en aardige bezorger.
ett
15 jun 2026 om 3:09
Het eten was top super lekker
Mohamed
12 jun 2026 om 19:02
Alles warm en krokant, netjes op tijd bezorgd, en goede service vriendelijke bezorger
nina
8 jun 2026 om 10:47
Alles was gelekt in het tasje Brood was. Niet in goede conditie. Het ijsje was alle maal in het zakje. Ik was er niet blij meee. Was heel boos geworden ervan.
Dae
7 jun 2026 om 23:12
Vergeten altijd wel wat
Sietse
5 jun 2026 om 20:29
De big arch die ik beloofd was had maar 1 stuk vlees ipv 2, was koud en viel tegen omdat ik niet kreeg wat was beloofd. Eerste keer een big arch, maar absoluut ook de laatste.
Job
5 jun 2026 om 12:58
Dit was een drama. Oud broodje, zwartgebakken kip, ijskoude friet en een cola zonder koolzuur.
Clint
2 jun 2026 om 21:50
bestelling is nooit aangekomen...
Martijn
31 mei 2026 om 20:43
Koud, slecht verpakt en de drank lag los in de zak